farna

Alla inlägg den 4 februari 2010

Nu har det snöat i 2 dagar och jag har varit sänkt av värk, troligen reaktion på blåsvädret för snö borde ju min kropp vara van vid nu.
Dock kände jag vid 18.00 tiden att värken lämnade mina leder och jag kunde gå utan besvär igen så nu har det slutat blåsa och snöa.
Vi har fått rejält med snö nu, staketet är alldeles lagom att kliva över, vilket Rozz kom på på förmiddagen i dag. Sedan har han tagit sig några turer i omgivningarna. Men han är aldrig borta länge. Nu vaktar jag på honom å säger NEJ så vi ska väl få slut på dessa dumheter.
Typiskt nog så drog han klockan 15.oo alldeles när hundhatargrannen kom i sin bil.
Jag tänkte, måtte Rozz inte gå dit och hälsa.
Vad gjorde han?
Jo med ett glädjeskall for han in på deras gård och fram mot tanten.
Som tur var så var hennes gubbe inne i huset  

Jag såg att hon sa GÅ HEM och Rozz löd så snällt.


 


Vi tog en promenad innan natten nu men annars så har vi mycket legat och myst, vilket Rozz gillar massor.

En icke trevlig grej har hänt också, jag upptäckte att maten i frysen var mjuk. Började kolla och märker att kyl/ frysen håller på att lägga av.
Delade mitt innehåll i min frys med en granne så jag slipper slänga.

Han blev glad  

 


Förövrigt så har jag hållit på med Skagras lektioner, har nu skickat in det jag gjort. Få se om jag får godkänt. Det har inte gått så bra denna gång, dålig inspiration när höfterna värker.

Jag har gjort några egna fria alster däremot, lättare när man får leka -:)

Den här Happy Valentines day finns en beskrivning och allt som behövs
här om någon har skaparlust






  

Översätt Bloggen

Fråga mig

17 besvarade frågor

Presentation

Välkommen till min blogg!
Jag är en tjej född -48 som flyttat från större stad och ut på landet där jag bor med make, 21 hund och husbil som varje vinter rullar till Spanien

CHATBOX

GÄSTBOK

Vänners knappar

Först min, den kan du hämta här..
http://www.ksida.com/pp.jpg

 

 

HUSBILSLIV

NÄTVÄNNER

HUNDBLOGGAR

SPECIELLA BLOGGAR

PSP LÄNKAR

PSP TUBER

PSP TILLBEHÖR

SCHRAP BOOKING

RSS

Senaste inläggen

Väder där vi är nu

Färna

Diverse

Diverse bra att ha sakerGör mig en tjänst, kommentera eller ge pluspoäng på mitt bloggtips om resebloggar Follow pellispricken on Twitter Blogglista.se Blogg listad på Bloggtoppen.se Följ min blogg med bloglovinbloglovin Affärsverksamhet bloggar Jag har placerat min blogg i Karmansbobloggkartan.se!http://nyligen.se/blogg/nd2f85

..:: Bara Bloggare ::..

En iRing webbring.

Slump

Lista

Nästa

Dela Kerstin Wiselqvist

Skapa en profillänk
http://bloggkartan.se/registrera/11434/karmansbo

Blogg ringen

Slump

Lista

Nästa

r>
Blogg Topplista
Bloggparaden
Jag har placerat min blogg i Karmansbobloggkartan.se!Startblogg.se

Knappar

 

ÖVRIGA LÄNKAR

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Ge mig ett pluss

Gör mig en tjänst, kommentera eller ge pluspoäng på mitt bloggtips om resebloggar

Skapa flashcards