farna

Alla inlägg den 1 mars 2010

Här snöar det från och till och allt är grått och vitt, jag mätte snödjupet med att köra ner min hand rakt ner och det gick över vantskaftet. Alltså uppskattningsvis 2½ dm än så länge.

Att vara ensam hemma, utan tv blev trist i längden, konstigt för när tvn fungerar så tittar jag sällan på den.
Men vad göra? Funderade om det var tvn, kortet eller boxern som gett upp och fick den snillerika iden att åka till stugan för att kolla.

 

Ja här fungerade kortet så nu har jag tv så länge jag stannar här, vilket väl blir någon/ några dagar för jag är insnöad nu! Jag och grannen som också är här så jag är inte ensam.

Zita tycker det är lite jobbigt med all snö men Rozz älskar det!  Typiskt ungdommar -:)


    


Nu ska jag ta ut hundarna på en ny vända i snöfallet, det blir väl som vanligt, Zita vill inte- Rozz blir lycklig

Jag kan inte släppa ut dom själva längre, min häck går i ett med "gräsmattan" och staketetanas bara...

 

Vart ska allt vatten ta vägen när det smälter?

 

Å i Västerås forsar vattnet från en vattenläcka. Fullt med vatten i centrum, vattentornet som fått läckan ligger ca ½ mil därifrån    

 

Undrar om Janne tänker på att ta omvägen över motorvägen till husbilen i kväll?

Detta är vägen han skulle åka normalt -:)  

http://vlt.se/nyheter/vasteras/1.750450-stor-vattenlacka

 

Nu har jag äntligen haft ork att göra förra veckans lektioner i Skagra och det handlade denna gång om att tillverka detta.

 

Göra egna gradient


   


Göra avdelare


 


Göra knappar till hemsidor



  

  


 


Och sist men inte minst, göra en egen annorlunda meny till hemsida, så här blev min


  


Nej, jag tänker INTE ändra på min hemmis och sätta in dessa, de får bara vara som bilder jag gjort... Hemsidan är bra som den är (hoppas jag)

 

 

Översätt Bloggen

Fråga mig

17 besvarade frågor

Presentation

Välkommen till min blogg!
Jag är en tjej född -48 som flyttat från större stad och ut på landet där jag bor med make, 21 hund och husbil som varje vinter rullar till Spanien

CHATBOX

GÄSTBOK

Vänners knappar

Först min, den kan du hämta här..
http://www.ksida.com/pp.jpg

 

 

HUSBILSLIV

NÄTVÄNNER

HUNDBLOGGAR

SPECIELLA BLOGGAR

PSP LÄNKAR

PSP TUBER

PSP TILLBEHÖR

SCHRAP BOOKING

RSS

Senaste inläggen

Väder där vi är nu

Färna

Diverse

Diverse bra att ha sakerGör mig en tjänst, kommentera eller ge pluspoäng på mitt bloggtips om resebloggar Follow pellispricken on Twitter Blogglista.se Blogg listad på Bloggtoppen.se Följ min blogg med bloglovinbloglovin Affärsverksamhet bloggar Jag har placerat min blogg i Karmansbobloggkartan.se!http://nyligen.se/blogg/nd2f85

..:: Bara Bloggare ::..

En iRing webbring.

Slump

Lista

Nästa

Dela Kerstin Wiselqvist

Skapa en profillänk
http://bloggkartan.se/registrera/11434/karmansbo

Blogg ringen

Slump

Lista

Nästa

r>
Blogg Topplista
Bloggparaden
Jag har placerat min blogg i Karmansbobloggkartan.se!Startblogg.se

Knappar

 

ÖVRIGA LÄNKAR

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Ge mig ett pluss

Gör mig en tjänst, kommentera eller ge pluspoäng på mitt bloggtips om resebloggar

Skapa flashcards