farna

Alla inlägg den 9 mars 2010

Har ju inte mått bra sista tiden så jag har tagit lite mera smärtstillande och Kortisontabletter.
Å som grädde på moset så har jag sedan i Lördags haft uvi.
Jag har dragit i mig 4 liter Tranbärsdryck, trodde det hjälpte men nu känner jag, det är bäst ringa efter penselin. Tycks inte släppa utan!


Samtidigt som vädret har blivit helt underbart!
Även om jag behöver kissa stup i kvarten så ut måste jag och njuta av solen, takdropp, grus och faktist gräskanterna som tittar fram till hundarnas glädje.
Tänk att äntligen få tugga på ett grässtrå, även om det är fjolårs så är det ju en delikatess (om man är hund).

 

Zita fick en smärre schock i dag då vi kom hem! Det stog en gråspräcklig katt på vår trappa! Kissen var inte feg, den skjöt rygg och såg ut att fundera om den skulle smita undan eller anfalla. Själv skrattade jag åt Zita och sa att det är bara att vänja sig för nu har vi en katt i grannlägenheten.

Janne fick mota bort den innan jag vågade mig in med hundarna för nu hade ju även Rozz upptäckt djuret på vår trappa och 2 hundar kan dra ganska rejält vill jag lova.

 

Trots att jag inte mår så där jättebra så satte jag mig i bilen och åkte ner på byn (Kolsva) för jag hade fått en lapp i brevlådan om utförsäljning i Folkets Hus där.
Hittade en tunika som jag tyckte var snygg!
Tänk att modet från 70 talet är tillbaka! Då var ju tunika och långbyxa något alla skulle ha. Nu ska det vara Tunika och tights.
Sålunda kommer jag att se ut när vi går ut och äter på resturang i Lanzarote!

 

    

 

För övrigt så har jag slappat framför tvn och gjort bara en liten grafikgrej... av Målarbodens 4 teman denna vecka

     

Översätt Bloggen

Fråga mig

17 besvarade frågor

Presentation

Välkommen till min blogg!
Jag är en tjej född -48 som flyttat från större stad och ut på landet där jag bor med make, 21 hund och husbil som varje vinter rullar till Spanien

CHATBOX

GÄSTBOK

Vänners knappar

Först min, den kan du hämta här..
http://www.ksida.com/pp.jpg

 

 

HUSBILSLIV

NÄTVÄNNER

HUNDBLOGGAR

SPECIELLA BLOGGAR

PSP LÄNKAR

PSP TUBER

PSP TILLBEHÖR

SCHRAP BOOKING

RSS

Senaste inläggen

Väder där vi är nu

Färna

Diverse

Diverse bra att ha sakerGör mig en tjänst, kommentera eller ge pluspoäng på mitt bloggtips om resebloggar Follow pellispricken on Twitter Blogglista.se Blogg listad på Bloggtoppen.se Följ min blogg med bloglovinbloglovin Affärsverksamhet bloggar Jag har placerat min blogg i Karmansbobloggkartan.se!http://nyligen.se/blogg/nd2f85

..:: Bara Bloggare ::..

En iRing webbring.

Slump

Lista

Nästa

Dela Kerstin Wiselqvist

Skapa en profillänk
http://bloggkartan.se/registrera/11434/karmansbo

Blogg ringen

Slump

Lista

Nästa

r>
Blogg Topplista
Bloggparaden
Jag har placerat min blogg i Karmansbobloggkartan.se!Startblogg.se

Knappar

 

ÖVRIGA LÄNKAR

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Ge mig ett pluss

Gör mig en tjänst, kommentera eller ge pluspoäng på mitt bloggtips om resebloggar

Skapa flashcards