farna

Alla inlägg den 9 april 2010

Det blev brådis i går ner till ICA Kolsva för mina pelargoner hade kommit. På Hemvägen stannade jag till i stugan och fyllde upp bilen med saker som ska till Färna. Mycket kvar än    Janne är där nu och ska köra ett last.

Nå, jag packade mest lerkrukor, blomjord och annat nyttigt sedan åkte jag till Färna och öppnade mitt lilla paket.

Innehållet var detta (jag länkar för de som vill se. 

1 st  Silver Wedding

1 st E Rollers Pioneer

1 st Golden Brilliantissimum

1 st Salmon Komtess

1 st Odensjö Eloise

1 st Alice

1 st King Of Denmark  (den ska vara brandgul)

1 st Santa Fe   (den oxå)

1 st Bonito

1 st VooDoo  (mörkröd)

 

Nu står dom i ett rum i Färna för att när värmen kommer flyttas ut på altan.

 

Vi åt mat i Färna, kebabspett  m Potatissallad från Ica och sedan åkte vi till Karmansbo. Jag tog mig en vilodag i dag ty kroppen säger ifrån efter allt den fått genomlida......

 Istället har jag gjort klart Kolsva Gisslarbo koloniområdes hemsida så nu kan jag med gott samvete lämna den vidare till nästa webbansvarig nu när jag avgår.


Det känns skönt att alla bilder, text mm ligger på rätt ställe nu  http://kolsva.gisslarbo.angelfire.com/

 

Nu borde jag börja med Examensuppgiften i Skagra,jag har bara 2 veckor på mig nu att klara den, vi ska göra en skrivmaskin eller en mobiltelefon! Hm, undrar hur det ska gå till?

 

Nu kommer solen fram efter ett dygn med småregn. 

 

Passar perfekt om det blir sol i morgon ty då har vi bokat hundvakt från fm till kväll för att utan avbrott kunna städa i slänten vid stugan.

Det blir motorsågande på stammen som ligger kvar därnere efter trädfällning förra året, köra röjsåg och kratta.

Få se om vi orkar bära upp några Björkkubbar att ta med till öppna spisen i Färna ??? 

Det skulle vara perfekt men jag tror det blir för jobbigt

Översätt Bloggen

Fråga mig

17 besvarade frågor

Presentation

Välkommen till min blogg!
Jag är en tjej född -48 som flyttat från större stad och ut på landet där jag bor med make, 21 hund och husbil som varje vinter rullar till Spanien

CHATBOX

GÄSTBOK

Vänners knappar

Först min, den kan du hämta här..
http://www.ksida.com/pp.jpg

 

 

HUSBILSLIV

NÄTVÄNNER

HUNDBLOGGAR

SPECIELLA BLOGGAR

PSP LÄNKAR

PSP TUBER

PSP TILLBEHÖR

SCHRAP BOOKING

RSS

Senaste inläggen

Väder där vi är nu

Färna

Diverse

Diverse bra att ha sakerGör mig en tjänst, kommentera eller ge pluspoäng på mitt bloggtips om resebloggar Follow pellispricken on Twitter Blogglista.se Blogg listad på Bloggtoppen.se Följ min blogg med bloglovinbloglovin Affärsverksamhet bloggar Jag har placerat min blogg i Karmansbobloggkartan.se!http://nyligen.se/blogg/nd2f85

..:: Bara Bloggare ::..

En iRing webbring.

Slump

Lista

Nästa

Dela Kerstin Wiselqvist

Skapa en profillänk
http://bloggkartan.se/registrera/11434/karmansbo

Blogg ringen

Slump

Lista

Nästa

r>
Blogg Topplista
Bloggparaden
Jag har placerat min blogg i Karmansbobloggkartan.se!Startblogg.se

Knappar

 

ÖVRIGA LÄNKAR

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Ge mig ett pluss

Gör mig en tjänst, kommentera eller ge pluspoäng på mitt bloggtips om resebloggar

Skapa flashcards