farna

Alla inlägg den 18 maj 2010

Eftersom jag vet att flera följer vår rysare i husbranschen så börjar jag med det.

Villan, ja nu har vi fått in handpenningen på vårat konto så nu tror jag inte de hoppar av, då förlorar de ju pengarna -:) Tänk att köparen har 2 veckor på sig att ångra köpet efter de betalat handpenningen, det visste inte vi förut. Vi fick inte hoppa av med dom fick det om dom ville. Nu är det bara 2 veckor kvar till tillträde -:)

 

Vad gäller stugan så verkar det trots allt som den som velat fram och åter kommer att köpa, hon ska betala på Fredag och har erbjudit sig att klippa gräset under veckan så hon ska köra dit sin gräsklippare. Vilket väl tyder på att hon ska köpa? Det är banken som inte kan fixa pengarna innan.

Så nu ser allt ljust ut igen!

 

Igår hade vi fullt upp med att diskutera med stugköparen. Sedan städade jag lite i Karmansbo och mitt i allt fick jag besök.

Det visade sig att ryktet spritt sig att vi ska flytta till Färna så det var en granne och hennes dotter som ville titta på lägenheten för dotterns räkning. De köar nu för vår lägenhet och hyresvärden är vidtalad.... fast vi ännu inte vet när vi ska säga upp?

 

Sedan packade vi bilarna med blommor, kläder och mat från Karmansbo och nu har vi flyttat till Färna, fast vi bor ju bara i ett rum, de andra står tomma i väntan på tid för renovering

Altan är full med pellisar (här syns det att staketet behöver målas) Hela huset behöver lite omvårdnad


    

Nu ska jag promenera till bassängen och göra lite sjukgympa. Ska bli skönt med det varma vattnet för denna morgon vill inte min vänstra höft och knä vara med. Jag vaknade klockan 05.00 av värk och det var hopplöst att ligga kvar i sängen så i dag blir jag nog lite mosig på em, kanske

Översätt Bloggen

Fråga mig

17 besvarade frågor

Presentation

Välkommen till min blogg!
Jag är en tjej född -48 som flyttat från större stad och ut på landet där jag bor med make, 21 hund och husbil som varje vinter rullar till Spanien

CHATBOX

GÄSTBOK

Vänners knappar

Först min, den kan du hämta här..
http://www.ksida.com/pp.jpg

 

 

HUSBILSLIV

NÄTVÄNNER

HUNDBLOGGAR

SPECIELLA BLOGGAR

PSP LÄNKAR

PSP TUBER

PSP TILLBEHÖR

SCHRAP BOOKING

RSS

Senaste inläggen

Väder där vi är nu

Färna

Diverse

Diverse bra att ha sakerGör mig en tjänst, kommentera eller ge pluspoäng på mitt bloggtips om resebloggar Follow pellispricken on Twitter Blogglista.se Blogg listad på Bloggtoppen.se Följ min blogg med bloglovinbloglovin Affärsverksamhet bloggar Jag har placerat min blogg i Karmansbobloggkartan.se!http://nyligen.se/blogg/nd2f85

..:: Bara Bloggare ::..

En iRing webbring.

Slump

Lista

Nästa

Dela Kerstin Wiselqvist

Skapa en profillänk
http://bloggkartan.se/registrera/11434/karmansbo

Blogg ringen

Slump

Lista

Nästa

r>
Blogg Topplista
Bloggparaden
Jag har placerat min blogg i Karmansbobloggkartan.se!Startblogg.se

Knappar

 

ÖVRIGA LÄNKAR

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Ge mig ett pluss

Gör mig en tjänst, kommentera eller ge pluspoäng på mitt bloggtips om resebloggar

Skapa flashcards