farna

Direktlänk till inlägg 5 juli 2010

Ny Logga och baddagar

Fick för mig att göra en ny heather!

Tog bort bilden på Karmansbo och lade in husbilen och pelargoner, vår villa, mig själv och hundarna.

Detta säger väl allt om vad mina dagar fylls av?

Förövrigt inget nytt alls.

Badar ( 25 grader i sjön i dag) och har det skönt medan gubben håller på i källaren och faktist börjar han att få riktigt snyggt i rummen där.
Så snart börjar det bli dags att bära hit nya grejer från förrådet i Karmansbo.

Undrar om vi får plats själva när allt är här?

På dagarna vilar jag och ägnar mig åt hundarna.
Varannan kväll åker jag över till lägenheten och fyller lådor och kör över hít, förutom köksskåpen och gubbens rum så börjar det gapa tomt på bokhyllor, garderober och skåp nu.

Jag ska dit en sväng i morgon och ta itu med tallrikar o glas.

 

 
 
Ingrid

Ingrid

6 juli 2010 15:02

Fin header du gjort Kerstin!

Tur att ni kan få tömma förrådet och flytta grejorna lite efterhand. Då får ni ju tid att fundera och tänka efter vad som ska flyttas och inte.

Ha det så gott i badet!
Kram Ingrid

http://blog.stenstugu.com

 
Inger Maryissa

Inger Maryissa

6 juli 2010 22:13

Jag tycker din nya header blev toppen-fin
du gör så otroligt fina saker.
Härligt att kunna bada i sommarvärmen...det är något jag saknar här.
och 25 grader i skön, låter toppen.
Kramar

http://ingermaryissa1.blogg.se

 
Henry

Henry

7 juli 2010 11:28

Fin header du lagt ut!
35 grader i vattnet, det passar mig!

Passa på och njut!

Kramar!

http://hlu.se/blogg

 
Henry

Henry

7 juli 2010 11:30

35 grader i vattnet är väl mycket. Skall vara 25 grader!

Ha det!

Kramar!

http://hlu.se/blogg

 
Marketta

Marketta

7 juli 2010 16:55

Oj vad ni grejer och har det. Den där husbilen ser kanonfin ut, men skall ni verkligen stå ut och bo i den en hel vinter. Vad säger Zita och Rozz som inte får se nån snö, bara varmt hela tiden :-o.

Det där med zoomen, ju mer du zoomer desto viktigare är det att du är stabil på handen. Men dom bilderna såg ju kanonfina ut.

Sitter här och funderar på hur jag skall orka ta på mig byxor och strumpor för att åka på den sista agilityträningen före våran stora tävling. Har ju inte haft jeans på mig sen förra träningsdagen, inte strumpor heller. Jag som verkligen hatar strumpor, men klarar inte av och ha gympaskor utan strumpor. Sitter här och gruvar mig, skall åka om en halv timme :-).

Kramizzar
Marketta

http://colliekompisarna.bloggplatsen.se

 
Astrid

Astrid

7 juli 2010 20:57

Det blev snyggt med den nya loggan

http://astrid-hortlax.blogspot.com

 
gunnar

gunnar

9 juli 2010 12:50

Noterar att gubben inte får plats i "vad din dag fylls av" ha,ha.. Men visst blev din logga fin!
Låter skönt med badandet.

http://blogg.aftonbladet.se/5859

 
Marketta

Marketta

9 juli 2010 22:25

Glömde ju svara dig igår. Dom där ungarna vid kyrkogården var fjortisar, så de var där helt utan sina föräldrar och stimmade. När de såg oss så hoppade dom på en cykel och for iväg.

Nog kan hundar bada i havet också, men då måste dom duschas omedelbart. Så då kommer era att vara ständigt blöta :-).

Kramizzar
Marketta

http://colliekompisarna.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

      Alla bilder är klickbara Ja, vi hade en liten hundträff här hos oss i dag. Jag tror säkert att samtliga var lite nyfikna på hur Ludde ser ut i verkligheten och jag tror nog att han fick godkänt. Han skötte sig perfekt så länge besöket v...

Vi startar vår resa en Torsdag i April 2015 och åker Rm 332 och sedan A7 för att sist ta av mot Tabernas på väg N340a.  Sista vägen var bara den en upplevelse för här grönskade det, saftig frodig grönska, gräsmattor som var naturligt gröna och spik...

Tillsammans med vänner från Västerås och Köping som vi funnit här nere i Spanien startade vi en liten rundresa. Obs, alla bilder är klickbara för större bild Vi åkte hemifrån torsdagen den 12 Mars och vårt första mål var Sierra Espuña. Det högsta...

  Den 12 Dec 2014 kom vi ner till Bolnuevo och den 10 Januari drog vi iväg på en liten semestertripp. Vi beslutade att åka till Fuente igen. Längtade efter varma bad och här är det 28 gradigt vatten.Vi hade tur med vädret varmt och vindstilla hela...

Onsdagen den 25 juni förjer vi med en grupp på vandring i Västmanlands Norra skogsområde. På vår väg får vi gammal historia oss till livs men även upptäckelser av det ovanliga slaget så som Skogsblommor, gamla stigar, Bäverdalar, klart vatten från sk...

Översätt Bloggen

Fråga mig

17 besvarade frågor

Presentation

Välkommen till min blogg!
Jag är en tjej född -48 som flyttat från större stad och ut på landet där jag bor med make, 21 hund och husbil som varje vinter rullar till Spanien

CHATBOX

GÄSTBOK

Vänners knappar

Först min, den kan du hämta här..
http://www.ksida.com/pp.jpg

 

 

HUSBILSLIV

NÄTVÄNNER

HUNDBLOGGAR

SPECIELLA BLOGGAR

PSP LÄNKAR

PSP TUBER

PSP TILLBEHÖR

SCHRAP BOOKING

RSS

Senaste inläggen

Väder där vi är nu

Färna

Diverse

Diverse bra att ha sakerGör mig en tjänst, kommentera eller ge pluspoäng på mitt bloggtips om resebloggar Follow pellispricken on Twitter Blogglista.se Blogg listad på Bloggtoppen.se Följ min blogg med bloglovinbloglovin Affärsverksamhet bloggar Jag har placerat min blogg i Karmansbobloggkartan.se!http://nyligen.se/blogg/nd2f85

..:: Bara Bloggare ::..

En iRing webbring.

Slump

Lista

Nästa

Dela Kerstin Wiselqvist

Skapa en profillänk
http://bloggkartan.se/registrera/11434/karmansbo

Blogg ringen

Slump

Lista

Nästa

r>
Blogg Topplista
Bloggparaden
Jag har placerat min blogg i Karmansbobloggkartan.se!Startblogg.se

Knappar

 

ÖVRIGA LÄNKAR

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Ge mig ett pluss

Gör mig en tjänst, kommentera eller ge pluspoäng på mitt bloggtips om resebloggar

Skapa flashcards