farna

Alla inlägg den 3 maj 2011

Detta väder är inte alls kul. Ont gör det oxå   Både i min kropp och min själ, för jag har ju fått ta in pellisarna. DET ÄR FROST PÅ NÄTTERNA!  Är detta klokt så säg?


Rozz måste ha varm jacka på sig när vi går ut för han är ju modell nakenhund nu, fast han bryr sig inte. Det är bara matte och husse som gnäller. Han bara travar på och erbjuder oss allt längre promenadermen än så länge håller vi oss till de 15 minuterna som de sa var ok på Strömsholm.

Kunde han  prata så skulle han TACKA för alla snälla ord här och de som ringt.  Han älskar ju att prata så det är kanske tur att ni inte står öga mot öga   Kommer han igång är han svår att stoppa liksom.


Han verkar nu, 4 dagen inte alls känna av sina långa ärr, har inte börjat klia så mycket än heller, fasar för den dagen för han kommer åt med bakbenen. Får väl ha jackan på inne med då?


I gårkväll skrattade vi åt han, hela leksakslådan plockade han ur och spridde sakerna runt i rummet under småmorr.


Men på morgonen i går åkte vi till Västerås för vi hade tid hos tandläkaren. Vi hade inga hål, varken Janne eller jag! Skönt, då slapp man betala en massa till den mannen.


Efter mat på Coop åkte vi till kyrkogården och satte 5 Panséer.

Sedan åkte vi Till Erikslunds köpcenter och handlade lite mat.
Jag var även in på Biltema och köpte en sprayburk lack som jag ska ha på mins vackraste stenar som kom med hem från Spanien.
Dessutom köpte jag en ryggsäck som även fungerar som en stol

  

Man sitter jättebekvämt på den! 
Tyget är av kraftig canvas, så den sliter vi aldrig ut. På utsidan 2 stora fickor, som gjorda för en kaffetermos och en vattenflaska och en liten ficka för plånbok och bilnycklar.

99 kr, det tyckte jag var ett superbra pris!


Den blir perfekt sedan när Rozz kan ut i skogen och vandra igen.



---------------------------------------------------------------




Här finns Vännerna på Nätet!  http://50pluss.forum24.se/


DU som är från 30 till 100 år, Välkommen att bli medlem i forumet


Översätt Bloggen

Fråga mig

17 besvarade frågor

Presentation

Välkommen till min blogg!
Jag är en tjej född -48 som flyttat från större stad och ut på landet där jag bor med make, 21 hund och husbil som varje vinter rullar till Spanien

CHATBOX

GÄSTBOK

Vänners knappar

Först min, den kan du hämta här..
http://www.ksida.com/pp.jpg

 

 

HUSBILSLIV

NÄTVÄNNER

HUNDBLOGGAR

SPECIELLA BLOGGAR

PSP LÄNKAR

PSP TUBER

PSP TILLBEHÖR

SCHRAP BOOKING

RSS

Senaste inläggen

Väder där vi är nu

Färna

Diverse

Diverse bra att ha sakerGör mig en tjänst, kommentera eller ge pluspoäng på mitt bloggtips om resebloggar Follow pellispricken on Twitter Blogglista.se Blogg listad på Bloggtoppen.se Följ min blogg med bloglovinbloglovin Affärsverksamhet bloggar Jag har placerat min blogg i Karmansbobloggkartan.se!http://nyligen.se/blogg/nd2f85

..:: Bara Bloggare ::..

En iRing webbring.

Slump

Lista

Nästa

Dela Kerstin Wiselqvist

Skapa en profillänk
http://bloggkartan.se/registrera/11434/karmansbo

Blogg ringen

Slump

Lista

Nästa

r>
Blogg Topplista
Bloggparaden
Jag har placerat min blogg i Karmansbobloggkartan.se!Startblogg.se

Knappar

 

ÖVRIGA LÄNKAR

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Ge mig ett pluss

Gör mig en tjänst, kommentera eller ge pluspoäng på mitt bloggtips om resebloggar

Skapa flashcards