farna

Direktlänk till inlägg 18 maj 2011

Besvarar frågor

1. Var är din mobiltelefon? på väggen i hallen, centralt i huset när vi är hemma
2. Var är din andra hälft? Det är tidig morgon han sover ännu
3. Ditt hår? vitt och lite fall
4. Din mamma? En ängel
5. Din pappa? Hos mamma
6. Det bästa du vet? De mina och pelargoner och värkfria pigga dagar
7. Din dröm i natt? Ingenting
8. Din dröm/ditt mål? Vinter i Spanien, sommar här hemma
9. Rummet du är i? Tvrum/ Sovrum
10. Din hobby? Hundar o pelargoner, stenar, dator, husbil, glida runt i cadilac
11. Din skräck? Spindlar, Harkrankar och malar är det äckligaste jag vet

12. Var vill du vara om sex år? Här och i Spanien halvårsvis
13. Var var du igår kväll? Hemma
14. Vad är du inte? Dum
15. En sak du önskar dig? Växthus
16. Var du växte upp? Gusselby halvmilen norr om Lindesberg i Västmanland
17. Det senaste du gjorde? Ut en sväng med hundarna i hundgården, passade då på att packa upp de 4 nya dynorna till trädgårdsstolarna
18. Dina kläder? löst och ledigt, helst med stora djupa fickor för hundgodis och plastpåsar
19. Din tv? Av
20. Ditt/dina husdjur? Hundar, en blandis Schäfer/ Bordercollie snart 11 år och en blandis Lapphund/ Gråhund 3½ år
21. Din dator? På
22. Ditt humör? Vaknade tidigt, börjar bli seg igen
23. Saknar någon? Min son
24. Din bil? Opel Corsa/ Cadillac/ Rapido husbil
25. Något du inte har på dig? Halsband har jag sällan, fastnar bara i örhängena som ska vara långa och dinglande
26. Favoritaffär? Loppis/ Antikviteter

27. Din sommar? Varmt, sol och bad, inte en regndroppe
28. Älskar någon? Japp 3 stycken älsklingar har jag
29. Favoritfärg? Blå som Blåklinten
30. När skrattade du senast? I går åt Rozz som var kelsugen och höll på knuffa omkull mig
31. När grät du senast? Vet inte, länge sedan


Nu har du kanske blivit lite klokare på hur jag är..eller inte...;-)


Frågorna kommer från Anne


 
 
Anne

Anne

18 maj 2011 20:53

Enkla frågor men visst blir man klockare på sina medbloggare..;-)

Ha en go dag, Anne

http://flimmerochflummer.blogspot.com

 
Ralphsdotter

Ralphsdotter

18 maj 2011 23:51

Hej ja visst blev jag lite klokare på dej.
Nu skall jag snart sova laptopen blir varm på magen
gubben sussar bredvid slut efter dagen hos tandläkaren och 9 sprutor visdomstand utdragen och hål lagat.
kramsi Anna somockså har börjat blogga

http://www.ralphsdotter.se

 
Gunilla

Gunilla

19 maj 2011 00:03

Hej vännen
Det var trevliga frågor
ska kopiera dom till min blogg.
Ska även ngn kväll uppdatera med lite bilder från skåne.

Kram/Gunilla

http://gunillaskatter.blogg.se

 
Gunnar

Gunnar

19 maj 2011 20:38

Hej

Aftonbladet stänger alla bloggar. Jag finns numera på
http://carlstedtfamily.blogspot.com/

http://carlstedtfamily.blogspot.com

 
Gunnar

Gunnar

19 maj 2011 20:40

Kul att läsa svaren på Dina frågor. Jag längtar också bort nästa vinter.....kanske Italien? Får nog jobba en vinter till men sen kanske..
Och en liten tur på nån vecka ska det väl i alla fall bli

http://carlstedtfamily.blogspot.com

 
Gunilla

Gunilla

19 maj 2011 22:31

Hej vännen
jo jag har tänkt att lägga in skånebilderna hos mig ngn kväll, men det har bara inte blivit av än.
Får se, kanske i morgonkväll. Hade tänkt göra det i kväll,/Torsdag, men det vart så mycket annant under dagen så jag orkade inte göra så mycket sedan med bloggen, så jag hoppas kunna göra det under morgonkvällen/Fredag.

Kram på dig
/Gunilla

http://gunillaskatter.blogg.se

 
Gunilla

Gunilla

20 maj 2011 22:29

Hej igen!
Det blev inget på bloggen under kvällen som jag tänkt mig : (
Känner mig inte riktigt i form, men ska försöka ngn kväll att uppdatera min blogg.
Kram

http://gunillaskatter.blogg.se

 
Gunilla

Gunilla

21 maj 2011 15:43

hej Kerstin, jag skriver från min iphone går riktigt bra.
Får se om jag känner bättre lust till kvällen att uppdatera min blogg med skånebilder. Här blåser det som 17 inget skönt att sitta ute precis idag. Kram/Gunilla

http://gunillaskatter.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

      Alla bilder är klickbara Ja, vi hade en liten hundträff här hos oss i dag. Jag tror säkert att samtliga var lite nyfikna på hur Ludde ser ut i verkligheten och jag tror nog att han fick godkänt. Han skötte sig perfekt så länge besöket v...

Vi startar vår resa en Torsdag i April 2015 och åker Rm 332 och sedan A7 för att sist ta av mot Tabernas på väg N340a.  Sista vägen var bara den en upplevelse för här grönskade det, saftig frodig grönska, gräsmattor som var naturligt gröna och spik...

Tillsammans med vänner från Västerås och Köping som vi funnit här nere i Spanien startade vi en liten rundresa. Obs, alla bilder är klickbara för större bild Vi åkte hemifrån torsdagen den 12 Mars och vårt första mål var Sierra Espuña. Det högsta...

  Den 12 Dec 2014 kom vi ner till Bolnuevo och den 10 Januari drog vi iväg på en liten semestertripp. Vi beslutade att åka till Fuente igen. Längtade efter varma bad och här är det 28 gradigt vatten.Vi hade tur med vädret varmt och vindstilla hela...

Onsdagen den 25 juni förjer vi med en grupp på vandring i Västmanlands Norra skogsområde. På vår väg får vi gammal historia oss till livs men även upptäckelser av det ovanliga slaget så som Skogsblommor, gamla stigar, Bäverdalar, klart vatten från sk...

Översätt Bloggen

Fråga mig

17 besvarade frågor

Presentation

Välkommen till min blogg!
Jag är en tjej född -48 som flyttat från större stad och ut på landet där jag bor med make, 21 hund och husbil som varje vinter rullar till Spanien

CHATBOX

GÄSTBOK

Vänners knappar

Först min, den kan du hämta här..
http://www.ksida.com/pp.jpg

 

 

HUSBILSLIV

NÄTVÄNNER

HUNDBLOGGAR

SPECIELLA BLOGGAR

PSP LÄNKAR

PSP TUBER

PSP TILLBEHÖR

SCHRAP BOOKING

RSS

Senaste inläggen

Väder där vi är nu

Färna

Diverse

Diverse bra att ha sakerGör mig en tjänst, kommentera eller ge pluspoäng på mitt bloggtips om resebloggar Follow pellispricken on Twitter Blogglista.se Blogg listad på Bloggtoppen.se Följ min blogg med bloglovinbloglovin Affärsverksamhet bloggar Jag har placerat min blogg i Karmansbobloggkartan.se!http://nyligen.se/blogg/nd2f85

..:: Bara Bloggare ::..

En iRing webbring.

Slump

Lista

Nästa

Dela Kerstin Wiselqvist

Skapa en profillänk
http://bloggkartan.se/registrera/11434/karmansbo

Blogg ringen

Slump

Lista

Nästa

r>
Blogg Topplista
Bloggparaden
Jag har placerat min blogg i Karmansbobloggkartan.se!Startblogg.se

Knappar

 

ÖVRIGA LÄNKAR

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Ge mig ett pluss

Gör mig en tjänst, kommentera eller ge pluspoäng på mitt bloggtips om resebloggar

Skapa flashcards