farna

Direktlänk till inlägg 8 januari 2011

Ny designe på Resebloggen

Fick lust att leka lite så det blev en ny designe på bloggen.
Så här sitter jag inne medan Janne sitter ute i solen och läser i en bok.

Ja, alla verkar sitta ute i dag, det hörs på sorlet av röster runt oss.
Det vackra vädret står oss bi och i går promenerade vi i Lavendeldalen igen.

Ännu mera blommor på Lavendelbuskarna. En del är ljusblå och halvmetern höga, andra är lila och något lägre.....
De doftar dock lika båda sorterna.

Nästa gång måste jag ta med kameran för nu blommar det bara mera och mera där uppe i bergen

 
 
Sita

Sita

8 januari 2011 11:34

Hejsan. Så fint du fått här inne. Jättekul att läsa o se era bilder. Igår fick vi massor med snö o idag har dom lovat mera. Minus grader har vi oxå. I morse var det -6.7 Sola för mej oxå. Kram

http://siitasblogg.blogspot.com

 
Helen

Helen

8 januari 2011 11:35

Vad härligt ni har det!! Skönt i värmen kan jag tro, här bara snöar det, vill inte ha mer snö nu.

Ha det så bra.. Kram Helen

http://hejaweb.se

 
Margit

Margit

8 januari 2011 12:33

Låter riktigt härligt..att ni har..och blommaorna på G!!!
Här i Kolsva..har det NU börjat snöa igen!!!
Kram!!! Margit o Lasse.

http://margitholm.blogg.se

 
Marie-Louise Grimlund

Marie-Louise Grimlund

8 januari 2011 15:22

Hej på Er !
Har nyss varit på en resa via satelit till Eskilstuna på fotobloggen, de ska få gissa på staden, sen reste jag med Camilla Rantis, och nu med Er.Praktiskt sätt kostar bara bredbandsavgiften + lite el.Dofterna kan jag förnimma.
Kanske jag ger mig iväg när jag blivit äldre.Är ju bara 68 snart.
Gillar inte värme något vidare längre.Därför är det svårt med medelhavsresor, där det oftast är varmt.
Kram och tack för titten./Mi

http://parart222.blogspot.com

 
Ingrid

Ingrid

8 januari 2011 16:45

Så fint du gjort här i bloggen Kerstin! Det måste vara mysigt att sitta där i husbilen med laptopen.

Ha en fin fortsättning på helgen!

http://stenstugu.com/wp

 
Gunilla

Gunilla

8 januari 2011 22:37

WOW så fint du har gjort det här :)
Trodde ett kort ögonblick att jag kommit fel.
Jättefint.
Du måste visa bilder sedan på lavendelblommorna.
Tror inte jag sett hur dom ser ut.
Bara vet att min mormor hade det i små linnepåsar i sitt linneskåp, som jag berättat om tidigare.
Här har det oxå snöat en del under dagen.

Ha en fortsatt trevlig helg.

Kram på er
/Gunilla

http://gunillaskatter.blogg.se

 
Marketta

Marketta

8 januari 2011 23:29

Vad snyggt det blev. Så du kan inte hålla dig borta från psp :).

Kramizzar
Marketta

http://colliekompisarna.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

9 januari 2011 06:12

God morgon!
Tro det eller ej, vaknade tidigt i morse av att det reganad och termometern visar+4 grader.
Vad fint du fått på bloggen
Ha det gott
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Anders och Birgitta

Anders och Birgitta

9 januari 2011 10:02

Det var en fin design, ska försöka piffa upp min blogg också någon gång.

http://husbilsliv.blogspot.com

 
Ingen bild

Rita Borg

9 januari 2011 14:57

Jag är så avundsjuk på er!Hoppas att värken lättat för dig?Din Rozz är väldigt lik min Twiggy.Kram på er båda/Rita

 
Marie-Louise Grimlund

Marie-Louise Grimlund

9 januari 2011 20:00

Hej !
Du var den enda som gjorde en kommentar.och det var rätt.Det var för jag hade FB-kontakt med Margit, så tänkte jag den staden har jag aldrig varit i.Alla andra har ju tema och gissningar, tyckte att då kunde väl jag ha det också.Kanske jag ger mig på det en gång till.Men inte ännu på ett bra tag.Det fanns ett hus som är vackert,rött tegel med ljusare murbruk runt om.
Jag gissar mig till att det är enl.Bonniers lexicon,Rademachersmedjorna som är kulturreservat.Fast säker är jag inte ska höra med Margit.

Kram och ha det skönt i solstolen ! /Mi

http://thoerr499-vitsippan.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

      Alla bilder är klickbara Ja, vi hade en liten hundträff här hos oss i dag. Jag tror säkert att samtliga var lite nyfikna på hur Ludde ser ut i verkligheten och jag tror nog att han fick godkänt. Han skötte sig perfekt så länge besöket v...

Vi startar vår resa en Torsdag i April 2015 och åker Rm 332 och sedan A7 för att sist ta av mot Tabernas på väg N340a.  Sista vägen var bara den en upplevelse för här grönskade det, saftig frodig grönska, gräsmattor som var naturligt gröna och spik...

Tillsammans med vänner från Västerås och Köping som vi funnit här nere i Spanien startade vi en liten rundresa. Obs, alla bilder är klickbara för större bild Vi åkte hemifrån torsdagen den 12 Mars och vårt första mål var Sierra Espuña. Det högsta...

  Den 12 Dec 2014 kom vi ner till Bolnuevo och den 10 Januari drog vi iväg på en liten semestertripp. Vi beslutade att åka till Fuente igen. Längtade efter varma bad och här är det 28 gradigt vatten.Vi hade tur med vädret varmt och vindstilla hela...

Onsdagen den 25 juni förjer vi med en grupp på vandring i Västmanlands Norra skogsområde. På vår väg får vi gammal historia oss till livs men även upptäckelser av det ovanliga slaget så som Skogsblommor, gamla stigar, Bäverdalar, klart vatten från sk...

Översätt Bloggen

Fråga mig

17 besvarade frågor

Presentation

Välkommen till min blogg!
Jag är en tjej född -48 som flyttat från större stad och ut på landet där jag bor med make, 21 hund och husbil som varje vinter rullar till Spanien

CHATBOX

GÄSTBOK

Vänners knappar

Först min, den kan du hämta här..
http://www.ksida.com/pp.jpg

 

 

HUSBILSLIV

NÄTVÄNNER

HUNDBLOGGAR

SPECIELLA BLOGGAR

PSP LÄNKAR

PSP TUBER

PSP TILLBEHÖR

SCHRAP BOOKING

RSS

Senaste inläggen

Väder där vi är nu

Färna

Diverse

Diverse bra att ha sakerGör mig en tjänst, kommentera eller ge pluspoäng på mitt bloggtips om resebloggar Follow pellispricken on Twitter Blogglista.se Blogg listad på Bloggtoppen.se Följ min blogg med bloglovinbloglovin Affärsverksamhet bloggar Jag har placerat min blogg i Karmansbobloggkartan.se!http://nyligen.se/blogg/nd2f85

..:: Bara Bloggare ::..

En iRing webbring.

Slump

Lista

Nästa

Dela Kerstin Wiselqvist

Skapa en profillänk
http://bloggkartan.se/registrera/11434/karmansbo

Blogg ringen

Slump

Lista

Nästa

r>
Blogg Topplista
Bloggparaden
Jag har placerat min blogg i Karmansbobloggkartan.se!Startblogg.se

Knappar

 

ÖVRIGA LÄNKAR

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Ge mig ett pluss

Gör mig en tjänst, kommentera eller ge pluspoäng på mitt bloggtips om resebloggar

Ovido - Quiz & Flashcards